Hur man förlorar respekten för en chef eller nytt jobb sökes ev.

Så, igår berättade jag för min chef om att jag ruvar. Och hennes reaktion gjorde mig minst sagt förvånad - hon OCH min högsta chef visade sig nämligen vara synska!
 
Min chef hade nämligen misstänkt detta ”en längre tid”. Hon hade sett det på min ”runda kula”, förstår ni. Ja, det gjorde mig självklatt förvånad då jag hittills gått upp ett kilo eftersom jag ju vomerar dag ut och dag in, men då jag invände och (sammanbitet, jag är ju lite grinig gällande detta med kroppskommentarer, silly me) sa att hon nog bara tyckt att jag var lite vanligt småtjock viftade hon bara bort det. 
 
Hob hade VERKLIGEN koll. 
 
Tänk att min högsta chef, hennes chef alltså, redan för två månader sedan(!) frågade henne huruvida jag var gravid eller inte. Helt otroligt, då visste jag det ju inte ens själv! 
 
Jag förstår inte ens varför man bemödar sig med att köpa dyra graviditetstest när det alltid, alltid finns någon i ens närhet som DIREKT VID BEFRUKTNINGSTILLFÄLLET kan nosa sig till ett preggo. De personerna borde legitimeras och stå till allmänhetens tjänst pga DE GÖR JU REDAN DET OOMBETT. 
 
Måste sluta nu, ska in på Platsbanken och surfa runt lite. 

Kommentera här: