Så, imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller.

Min spontana tanke är: Har vi inte lite väl få röda dagar, ledigheter och högtidsdagar här i Sverige? Jag har några förslag på dagar som det skulle vara fullt rimligt att måla röda i almanackan.
 
Zlatans födelsedag (dvs 3 oktober)
Det är ändå ett himla fuzz kring Ibra mest hela tiden. Jag tycker att vi alla kan få ut lite mer WIN av det och skapa Zlatandagen. Och förresten är det ändå ungefär då varje år som en behöver lite extra egentid att fundera ut vilka vinterskor som är aktuella för kommande istid.
 
8 mars
Av helt uppenbara anledningar. Soundtrack: Beyoncé.
 
19 april
För att det är då en behöver en liten paus, ett andningshål inför vårens alla nystarter. Så att en inte får för sig helt galna grejer som att köpa ny lägenhet, boka en för dyr resa exakt samma datum som sommarens finaste dagar infaller eller klippa lugg (för sjunde gången. Trots konstaterad virvel i pannan.).
 
 
Bubblare: 25 maj. Ett par dagar innan min födelsedag och sådär. Bra dag att fundera lite extra över min förträfflighet och samtidigt känna sig lite shoppingsugen? Bara ett förslag.
 

Kommentarer:

1 Yvanna:

Jag säger RIMLIGT på alla

Svar: THÄNKS <3
ohemul.blogg.se

2 Anonym:

Luggen tar jag hand om på söndag! :)

3 Jessica :

Jag, Jessica, tar hand om luggen!*tror alla kommentarfält fungerar som på instagram*

4 Malin:

Vänta lite nu, köpa lägenhet?!

Kommentera här: