Vissa dagar verkar ju inget hända. Förutom tråkigheter.

Ah, ni vet. De där dagarna då en ska gå på bloggevent *slänger med håret* men istället blir hemma med syster och kids efter en mer eller mindre sömnlös, hostig natt och därför bestämmer sig för att köpa hem lunch pga enkel lösning. Men då upptäcks att någon med bristande uppfattning kring vad som är mitt och vad som är ditt har tagit sig friheten att klippa loss samt plocka med sig framlyktorna på bilen och två avdankade mobiltelefonladdare. Bonus! Ingen elektronik i bilen fungerar! *mental hagelbössa laddas* 
En sådan dag. 
 
 
Aja. Snäckan äter sin superäckliga medicin utan bråk om vi applåderar då hon dricker i alla fall. Och jag gör som varje höst: googlar "bangs" och tänker att om Nicole Richie kan, så kan jag (vilket är helt osant). Ska gå och koka mig och syster en kopp te och riktigt leva ut höstklyschan *drar storpolo över huvudet och sätter mig i (obefintlig) fönstersmyg*
 
Exakt jag, idag. Som sitter och funderar på lugg. 
*viker pannhåret dubbelt och speglar mig nogsamt*

Kommentarer:

1 Katarina:

Haha, du är för skön! Även jag, som precis blivit riktigt korthårig går omkring och tänker höstlugg med lång svallande hårman till. Aja. Nästa år kanske.

Men fasen vad trist ang bilen. Idioter.

P.s, Älskar verkligen dina inlägg!

Svar: Älskar att du kommenterar. Och en annan sak jag funderat på är om en inte skulle ta och klippa sig en fräsig kort frisyr? Det är så himla snyggt. Iaf på andra.
ohemul.blogg.se

2 Ida S:

Klipp inte av dig håret, du är en sån jag tänker på när jag drömmer om att nån gång vakna med rätt hår-gen-pool..

Ifall det kan vara till nån tröst, andras misär kan ju ibland vara ens enda lycka här i livet, så hade vi inbrott i garaget i förrgårnatt och blev av med 4 sprillans vinterdäck m alufälgar. VINKAR FARVÄL TILL SEMESTERRESAN I VINTER..

Svar: Vad är det med dessa äckliga tjuvar? LÄGG AV SA JA TE ER. kommer köra öga för öga etc så två framlyktor borde väl bli två ögon med glober och allt. Och fyra däck borde betyda slita av ben plus armar.
ohemul.blogg.se

Kommentera här: