Jag vet att det är ett jäkla tjat om värdighet här men.

Det här var vad jag bad om:
 
 
Min 23-åriga syster kom mycket riktigt till avdelningen med en splitter ny tisha och ett par leggings jag förtjänat pga "är superwoman". Ingenting av det där är ju något jag motsäger mig. Snarare värms hjärtat och allt det där. 
 
 
Det var ju bara den lilla detaljen att det finns kläder som är mer traditionella att diskutera sjukskrivningar och operationsberättelser med överläkare med. Och sedan finns det:
Hälsningar, Part Time Unicorns United 
 

Kommentarer:

1 Katarina:

Du fick mig att skratta högt mitt i rusningen på vägen hem! Ny läsare som ser fram emot varje nytt inlägg. Men såklart också tråkigt att du är på sjukhus. Hoppas du blir bättre snabbt!

Svar: Tack och hej och välkommen!!! Mvh the unicorn
ohemul.blogg.se

2 Evelyn :

Hahaha fick mig att skratta högt. Och kan verkligen hör Yvanna motivera inköpen. Tack för din härliga självdistans trots situationen du befinner dig i. Din blogg äger!

Svar: 😘😘😘du är så jäkla gullig!
ohemul.blogg.se

3 Johanna:

Älskar din humor och självdistans så mycket! Bästa bloggen. Ser fram emot varje inlägg. Men det är ok om det är svårt att keep the spirit up; part time unicorn eller ej. Fy vad jobbigt du måste ha det nu. Skönt att vara hemma men då påminns man ju om hur dåligt man faktiskt mår då det inte är normaltillstånd att vara så begränsad där. Hoppas på snabb bättring för dig!! Kram i cyberspace

Svar: Tack så himla, himla mycket. Jag vet ju att det blir bättre men det är så jobbigt att aldrig räcka till *gråter*
Får ta fram min part time unicorn och bara köra :)
ohemul.blogg.se

Kommentera här: