Men det var köttförssås, jag lovar.

Tänk dig att någon rör ihop ett ruttet ägg, en ledsen gammal vitlök och en mandarin med tydliga inslag av mögel. Blanda i en saftig loska från hostande främling och krydda med askan från en fimpad cigarill. Värm trettio sekunder i micron och låt sedan väl smaka - för enkelhetens skull blir du till och med matad. Med sked. Utav den person som älskar dig mest av allt på jorden.
 
 
Det är i alla fall vad Lillebror tycks tro sker. Varje måltid. Oavsett vad som serveras.
 
 
Så det är alltså genom att designa en ersättningsflaska som är tillräckligt cool för tonåringar som jag kommer bli rik. Skönt att veta det i alla fall.

Kommentarer:

1 Amanda:

*dör söthetsdöden för en stund*
Jösses en sån sötnos!

Svar: Ja, JAG tycker ju det iaf!<3
ohemul.blogg.se

2 Boel:

Fy farao vad äckligt han tyckte det var. Själv fick jag en som säger 'Nam nam' om allt han äter. Kanske ändras det en vacker dag för oss båda?

Svar: Storasyster åt bättre, till och med gärna, vill jag minnas. Vi kanske förbrukade vår "tur" m mat då? Hoppas verkligen att din stjärna fortsätter säga NAM till mat alltid!
ohemul.blogg.se

3 Katarina:

Hahaha - vilka härliga miner!

Svar: Och de var ändå bara de jag lyckades fånga på bild :)
ohemul.blogg.se

4 Jessica:

Louie käkar bara själv. Slår bort skeden så långt som ögat kan nå. Och när jag säger själv så menar jag att jag kladdar runt maten runt hela han själv fast ändå en hel del i munnen!

5 Jessica:

Louie käkar bara själv. Slår bort skeden så långt som ögat kan nå. Och när jag säger själv så menar jag att jag kladdar runt maten runt hela han själv fast ändå en hel del i munnen!

Svar: Antar att jag får läsa in mig på detta m BLW? Men det är såååå mycket enklare med ett barn som bara äter m god aptit...
ohemul.blogg.se

6 Linda:

Haha hög igenkänningsfaktor. Tur att han är söt! Kräksljuden är bäst, tycker jag. En känner sig som en riktig mästerkock. Det slutar alltid med att lilla grodan hänger över sidan av stolen och typ morrar efter ca tre skedar. Vad tusan gör en?

Svar: Volymen på kräkljuden som utstöts alltså, JISSES.
ohemul.blogg.se

7 Alex:

Äsch, det är ju frustrerande men det kommer. Vi hade en som dels vägrade bli matad, dels tyckte mat var apäckligt tills hon var runt året. Det enda hon åt var smör, omelett och frukt och eventuellt gurka. Möjligtvis nån liten mjukkokt rödbeta eller morot.

När hon började hos dagmamma började hon fatta konceptet mat, mycket tack vare de andra kidsen.

Svar: Skönt att höra att de överlever ändå! Får hoppas att grupptrycket gör sitt.
ohemul.blogg.se

8 Fia:

Keso?

Svar: Skulle kunnat vara, men nej :)
ohemul.blogg.se

9 Mustikka:

Oj gullen :) Speciellt ljuden är min favorit, låter ju så jävla eländigt!

Svar: Har aldrig fått någon att nästan kräkas med intensiv frenesi i den här utsträckningen förut.
ohemul.blogg.se

Kommentera här: