Yes, yes, a thousand times yes.

Vem är det som med lycklig uppsyn och eventuellt några lager läppstift för mycket som sitter på tåget och lyssnar på Den Ultimata Ocreddiga Låtlistan™ (starring tex *nsync, Fugees, very early Aguilera, Destiny's child och Weezer) undrar ni kanske nu?
 
 
Hej hej! Det är jag *vinkar förnöjt*
 
 
Operation: middag på lokal is on. Och med tanke på att Snäckan under eftermiddagen ballade ur totalt och gav efter för exakt varje trotsimpuls som finns beskriven i livets bok medan Lillebror knäckte koden till att kunna skrika med hårt ihopknipen mun (tänk buktalare) för att slippa släppa in någon form av mat, så kändes det som att timingen var rätt. Rödvin, here I come. 
(Mina tankar går dock till krigaren som lämnades hemma i småbarnsfamiljens variant av Limbo. Var stark baby. Jag älskar dig.)

Kommentarer:

1 Camilla :

Det är bara att gratulera!

Svar: Tackarrrr!
ohemul.blogg.se

2 Caroline:

Åååå bjud på den där playlisten!!!
And HAVE FUN!

Svar: Jag ska försöka göra listan publik så att du kan prenumerera på den! OBS att det är en enda lång flirt med låtar som var viktiga för mig som tonåring. Ganska ojämnt. Hoppas du gillar! Jag heter Loiber och listan heter All times high. Hehe, lökigt var ordet ja.
ohemul.blogg.se

3 Mustikka:

Hääärligt :) Så attans skönt att komma lite ut på vift! Hoppas du hade en super kväll

Svar: Det var EPISKT i jämförelse med vanliga stryka/betala räkningar/lägga fram morgondagens kläder-vardag!
ohemul.blogg.se

Kommentera här: