Sju siffror från BB

80/40 - som i blodtryck hos en väldigt genomskinlig moder. 

1100 - som i barn nummer 1100 att födas på SÖS i år. 

2 - som i stygn lillebror fick sys i huvudet efter att ha blivit skuren i och med kejsarsnittet. 

1 - som i antalet semlor vi delat på idag. 

0 - som i antalet bröst som börjat producera riktig mjölk (kämpa!).

6000 000 - som i (uppskattningsvis) antalet personer jag nu visat mina bröst för. 

9 - som i antalet namn vi väljer mellan. Och bestämmer oss för. Och ändrar oss om. 

Kommentarer:

1 Lisa:

Kom igen! Tjämpa Tjämpa! Styrkekram

2 Linda:

Grattis till pojken!! <3
Kämpa på!..

3 Sara:

Hej

Usch, fick du också blodtrycksfall vid kejsarsnittet alltså? Jag fick det båda gångerna och det var så himla obehagligt. Kändes som att jag skulle spy och svimma samtidigt typ. Huuu!

Stor grattis till bebisen!

PS. Dina inlägg är så himla fyndiga, tycker att det är en ren fröjd att läsa varje gång! :-D

Svar: Tack för beröm, suger åt mig och lägger i energireserven!<3
Jag har alltid lågt blodtryck men kör något all time low när det skärs i mig :) Ingen höjdare!
ohemul.blogg.se

4 Theres:

Har halkat in på denna blogg av misstag (ett väldigt lyckat sådant måste jag säga). Gratulerar till lilla sonen, vilken otroligt söt liten skrutt! Sen kan jag bara passa på att tipsa om att ni kan anmäla lillebrors sårskada i samband med kejsarsnittet till Patientförsäkringen LÖF. Ingen jätteersättning men en liten peng att sätta in på ett sparkonto eller nåt iaf.
/Theres (bekant till bekant till Malin Lundblad)

Svar: Ah - det ska vi kolla upp! Tror inte han någonsin kommer att tänka på det där pyttesnittet men varför inte. Det är ju ändå ett ganska hårt sätt att komma till jordelivet - att bli cuttad i huvudet. Och välkommen hit!
ohemul.blogg.se

Kommentera här: