Kommentarer:

1 Katarina:

Haha - underbart!

Svar: Mycket inbjudande känsla här hemma nu.
ohemul.blogg.se

2 Elinen:

Så där skulle jag vilja ha!

Vi kör mer på enkom plastkulor och typ ingenting på nedre halvan av granen. =)

(eller så var det iaf förra året, årets gran har jag inte ens börjat tänka på ännu)

Svar: Det låter ju faktiskt rätt så artzy! Det här är vår första gran och den är så himla tung. Och även om ungarna är lite jobbiga ibland så är de ju det bästa jag har och vill helst inte hitta dem platta under granrisras.
ohemul.blogg.se

3 Fia:

Men åh! Det är det smartaste jag har sett på länge! Vem kom på det?

Svar: Pappa Ohemul såklart!
ohemul.blogg.se

4 Linda:

Hahaha, underbart!!

Svar: Stylish - ish...
ohemul.blogg.se

5 Mirijam Geyerhofer:

Jaså ni gjorde så ja... Vi funderar på hur vi ska lösa det, men eftersom vi redan har ett likadant stängsel runt kaminen så känns det aningens... instängslat, att ha två stycken i samma rum?

Svar: Vi tog den från kaminen, har inte behövt elda hittills pga värdelös slaskdecember. Annars är det ju lite tufft att ha känslan av STOPP STÄNGSEL ACHTUNG i vardagsrummet tänker jag.
ohemul.blogg.se

6 Magdalena:

Alltså, HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!!!
Skratter väll ihjäl mä, på ren värmländska.

*lägger bilden på minnet tills den dag jag själv behöver göra så*

Tusen miljoners tack för denna blogg! <3

Svar: Åh, tusen miljoners tack för kommentar!
ohemul.blogg.se

Kommentera här: