Bra jobbat, jul 2014 *applåderar*

Den här julen VINNER. Bästa julen på många år. Vilket inte är mer än rätt efter det här året och dess...påhitt. 
 
Till exempel fick jag sovmorgon till 8.30 av Lillebror igår! Så himla stort!
(Att han höll mig vaken till någonstans runt fyrasnåret behöver vi ju inte hålla på och älta just nu)
 
Och även om jag verkligen, verkligen inte tycker att det är julklapparna (vilka vi inte skulle ge) som är den stora braigheten med den här julen, utan allt annat (stämning, sällskap, välmående, glädje) så kan jag inte klaga. Dessutom vann fader Ohemul mitt paket på julklappsleken - ett paket han inte ville ha. Så det fick jag. 
 
Som sagt. Julen 2014. WIN. 
 

Kommentarer:

1 EmeLOL:

ÅH lyxskor! Det är du värd efter allt jobbigt. Och härligt att julen varit bra.

Svar: TACK! Jag håller fasiken med :)
ohemul.blogg.se

Kommentera här: