En annan fick ju mersmak.

Helgens dos egentid, roomservice och champagnefest var ju svår att lämna. Så, varför göra det?
 
*checkar in på SÖS*
*fyller ådrorna med skön häxblandning stesolid, morfin och voltaren*
*klär mig i white on white och framhäver sommarens sista fräknar*
 
Här finns allt. Jag behöver inte bära byxor, plingar jag på en klocka så kommer smörgåsar och diverse piller och sprutor. 
 
(Att det kostar den värsta smärta jag hittills upplevt plus tid ifrån min familj plus eventuellt en snärtig operation och en enorm jäkla sorg över att alltid vara trasig, det kan vi tala tyst om.)
"Party"

Kommentarer:

1 Momo :

Käraste du,
Det säger så himla mycket att du har skitont och hela paketet.
Tänker på dig,
Tackar för all det ROLIGA du skriver och skickar massor av kärlek!

Svar: Tack, jag blir så glad!
ohemul.blogg.se

2 Momo :

Säger=suger

3 Elin:

"#lovebomba" stod det på Halebops reklam som header ovanför detta inlägg. Bra placerad reklam.

TACK! En av få bloggar jag återvänder till 💜 du är rolig, katchig, verkar smart & skriver bra!

💩 åt ryggf*n 👎


Svar: Jag behöver verkligen livebombas nu *ynklig*
Tack!
ohemul.blogg.se

4 Ylva:

Fuck you ryggen!

Kärlek till dig min idol/storasyster/bästis/bollplank/klippa i stormen/soldat forever ❤️

Svar: Att du finns❤️ vi är systertrion som jag älskar.
ohemul.blogg.se

5 Åsa:

Skickar en virtuell kärlek och hoppas att du snart är hemma hos familjen, alldeles smärtfri. Kram!

Svar: Tack snälla, snälla Åsa.
ohemul.blogg.se

6 Åsa (en till åsa):

Först lite pepp: Jag följer din blogg slaviskt och tycker att du är fantastisk! Du skriver både roligt och kärleksfullt om dina barn och om hur det är att vara småbarnsförälder. Det är stor igenkänning och många garv.
Men det är skit att vara sjuk och att ha ont - och ännu mer skit när såna jävla saker är kroniska... Sånt vet jag tyvärr för mycket om. Jag känner med dig. Hoppas du får så bra hjälp du kan få och att du snart kan komma hem!

Svar: Detta med kronisk smärta, ingen lek. Många ledsna stunder och ilska över orättvisan. Men! Vi krigar på! Du och jag och alla andra! Kram och tack!
ohemul.blogg.se

7 Josefin:

:((( Orättvisa rygg. KRYA PÅ DIG!!! <3

Svar: Så himla orättvist. Det där med att bara sjuk, du vet ju. Det är så BLÄ.
KRAM på dig och hoppas dina mediciner fortsätter att funka problemfritt!!!
ohemul.blogg.se

8 Ida:

MEN NÄÄÄÄJ. Krya!

Svar: Snyftar och samlar på mig alla kry:ningar!
ohemul.blogg.se

9 Sara:

Skickar en massa pepp till dig!
Din blogg har fått mig att skratta igenkännande många gånger, eftersom våra pojkar är födda dagarna efter varandra. Det har behövts (skratten alltså) eftersom jag inte mått så jättebra efter förlossningen. Hoppas att du kommer att må bättre snart!

Svar: Åh det är så tufft då det blir jobbigt efter förlossningen ❤️ Allt jag kan säga är att det blir bättre, det blir det. Förr eller senare. Oavsett om det är knoppen eller kroppen som strular. Hoppas du har bra stöd omkring dig! Och så glad jag blir att jag kan bidra litegrann med positiv stämning, det är iaf något. KRAM på dig och tack för att du tänker och tar tar dig tid att skriva till mig.
ohemul.blogg.se

10 Yvanna:

Verkligen fuck you, skitrygg alltså! ❤️❤️❤️ Skitrygg, fuck you.

Svar: 💚💚💚
ohemul.blogg.se

11 Anonym:

Ps. Älskar dig och din skitrygg!

Kommentera här: