Saker som är roligare än mig idag:

En hög med stenar. Fastfrusna i marken
 
Ett rum fullt med små, små strumpor som ska paras ihop.
 
Ett skosnöre som går av och blir för kort att knyta med.
 
En snögömd hundbajs som fastnar i skosulan.
 
En inställd flygavgång.
 
En stand up-show med Mårten Andersson (nä, där överdrev jag).
 
Ett kontantkort utan pengar på.
 
 
Ja, jag kanske har en släng av PMS. Jag kanske känner mig lite deppig. Och framförallt kanske jag har sovit med blött hår vilket resulterar i en fruktansvärd frisyr och jag kan BARA INTE HANTERA DET JUST NU, OKEJ?!
 
*springer in på flickrummet, slänger mig på sängen och begraver ansiktet i armarna*
Då jag ej är i stånd att fotografera mig själv just nu illustreras detta inlägg med ett talande sova-med-blött-hår-fotografi från förra sommaren.

Kommentarer:

1 Fia:

Kram!

Kommentera här: