Nämen hej igen

Inget dramatiskt har hänt! Jag mår äntligen helt okej igen!
 
Tydligen skulle jag bara prövas i min livsuthållighet genom en resa av frekventa drakskrik-vomeringar (enda rimliga ordet som kan beskriva denna hemska, återkommande aktivitet jag ägnat ca 18 veckor åt), en sjukskrivning på två veckor pga rygg som slutade att känna sig manad att hållas upprätt samt en förlamande trötthet. Och nu har jag liksom kommit ut på andra sidan!
 
 
Jag riktigt njuter av att fri från spysjuka och ryggkrämpor istället bara behöva hantera ögon som rödsvullna bollar, rinnande näsa med sprickor i näsborrarna och kliande hals. Eller ja, njuter kan vara fel ord. Pollen är ju en rövhatt  utan motstycke MEN det är iaf kul att kunna variera vad man går och svär över. New in - larviga jäkla cetirizin, det enda gravida får trycka i sig! Var lite starkare tack! Mes!
 
 
För övrigt har jag passerat halva graviditeten nu, varit på ultraljud, börjar känna hur bebin rumlar runt inuti min lekamen och random folk runtomkring har börjat upplysa mig om hur tjock jag har börjat bli. Så allt är i sin ordning!
Enligt protokollet!
Rullar på!
Så nu ska jag nog ta och börja blogga igen!
För det är ju kul!
Och jag ska alltid använda utropstecken!
 
Skoja bara. 
!!!
 

Kommentera här: