Moderlig dag och Instagrampanik

Idag är det mors dag, vilket jag är säker på att jag är den första personen att upplysa om. Varsågoda, här har ni en som alltid ligger i informariv framkant!
 
Jag vaknade iaf till detta:
 
...vilket var himla trevligt. Jag blir alltid superglad att när någon tar initiativ att uppmärksamma högtidsdagar av de olika slag, är ju själv väldigt osentimental kring sådant. 
 
Sedan har dagen mest handlat om att fika och äta mat tillsammans med andra, samt att gå på olika idrottsaktiviteter med barnen. 
 
Avslutningsvis fick jag höra en läskig historia om Instagram och ett barn som gjorde att jag raskt i panik raderade drygt 200 följare som jag inte riktigt visste vilka de var på Instagram. Förlåt om jag tagit bort någon som är intresserad av att följa mitt modesta liv! Följförfråga mig igen då, om ni lovar att ni inte är en mördare. 
 
 

Kommentera här: