Saker som verkar lösa sig själva.

Oro 1: 
hur ska jag gå på fest utan att fôlk ifrågasätter att jag inte dricker?
Lösning:
gå runt med ett glas och hjälp till väldigt mycket i köket så är människor generellt mest intresserade av vad som finns eller inte finns skvimpande i deras egna glas. 
 
 
Oro 2:
hur ska jag kunna vara på jobbet utan att fôlk starkt börjar ifrågasätta att jag ljudligt och allmänt ograciöst attack-vomerar ca var tredje timme/efter jag ätit något/när jag är hungrig/när något luktar oplanerat?
Lösning:
ha två barn som lustfyllt och härligt förlänger hatbegreppet ”vabruari” in i mars och kom således inte till jobbet. Det förenklar ju även för framtiden då kollegorna kommer att börja avsky mig redan nu och inte kommer att reagera nämnvärt då jag levererar mina kommande nyheter att ...vara borta ett tag. 
 
Fråga, och universum skall dig svara. 
 

Kommentarer:

1 Cecilialinnea:

Men åååh! Grattis! En trea is the shit! Lovar!

Svar: 🙃😉🤭
ohemul.blogg.se

2 Lisa:

Åh grattis 😊

Svar: 😀
ohemul.blogg.se

Kommentera här: