Saker man kan ha panik över

Eller, panik och panik. Men vem har någonsin velat lyssna på en modest och tillrättalagd person?!
HURSOM
 
Positiva listan:
- Ni är jättemånga kvar! TJOHO för är det något som är kul med *blogglife* (frust) så är det att ha bra läsare och det är ni ju verkligen. SÅ glad  av att kolla statistik igår! Och ni vet ju såklart att jag aldrig har några FAVORITläsare. Men när jag har det så är det de som lämnar kommentarer <3
- I förrgår var jag på kurs och där var en kvinna som pratade högt h e l a  t i d e n och gång på gång svor genom att ropa ut ”förbandslåda” och då stod jag emot samtliga impulser att kallblodigt bara avrätta henne med en laptopladdare, så nu är jag ännu en ostraffad individ på rätt sida av lagen
- Jag har ätit en kvällssemla 
- Jag åt middag på Pane Vino och vet alltså nu vad det är för ställe, mvh fejkhummat när det kommit på tal
- Jag har tagit av mig mina jeans som plötsligt efter middag och semla är så jävulskt obekväma och hårda och tighta och jag vet inte hur många andra osmickrande adjektiv jag kan komma på om dem. Har redan funderat på Ny Bekväm Klädstil och fått tipset ”Ebbot” av Aversioner så ska strax googla frasen: snygg kaftan
 
Lilla paniklistan:
- Ja, här hade man ju velat skriva lite allvarsamma saker om världens tillstånd och annat djupt men det enda jag kan tänka på är högst personliga och egentligen lyxiga problem, så jag antar att själva paniken består av att jag är en självisk individ som inte ens en gång kan prata om vad som ger mig smått panik. 
 
Grattis alla och välkomna till en himla massa svamligheter ett tag framöver. Hoppas ni står ut. 
Förresten ska jag börja länka vettigt vilken dag som helst nu också. Men en sak i taget. 

Kommentera här: