Sedan sist:

  • Jag har börjat jobba igen. Det känns helt okej och det är bara 97 arbetsdagar kvar till nästa långledighet (men vem räknar, hehe).
  • Efter första jobbdagen blev vi bjudna på finare middag på lokal. Alltid extra gött att  få avnjuta en trerätters helt gratis!
  • När jag kom ut till bilen hade jag en parkeringsbot på 650kr. 
     
  • Efter att jag hade kört hem en kollega upptäckte jag plötsligt att jag åkt en kvart åt fel håll/bra koll på omvärlden since 1981
  • Igår kom det hem fyra sköna damer till mig och drack vin och plötsligt så pratade vi om hur naturligt det vore för oss att åka kortvasan nästa år, faktiskt?! Observera att tre av oss har följande skidbakgrund: [blankt]
     
  • Idag har jag haft följande: två mycket gnälliga barn själv, ingen lust att gå ut i den gnistrande snön, en fruktansvärd huvudvärk. 
  • Nu ska jag äta en popcornpåse lika stor som mitt huvud. 
     

Kommentarer:

1 Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

Nej vad surt med p-bot!

2 Fia:

Så nu har du inte bara slalomskidorna och längdskidornas redo, utan även rullisarna för barmarksträningen?

3 Natalia:

Gud va roligt det va att få träffa dig i åminne, även om det bara var en glimt! Kan du inte börja blogga igen? 😊

Svar: Jo, kanske det! Nu kanske det händer!
ohemul.blogg.se

Kommentera här: