Mjölkig finish är också en finish.

Jag vill börja med att säga att jag förstår det här forumet, bloggandet. Att det bygger på välformulerad text och snygga bilder, gärna fotade med systemkamera och smakfullt redigerade. 
 
 
Men nu är det här även någon form av pseudo-offentligt tidsdokument över min tid med småbarn och det medför: 
1. Att det där med välformulerad text är lite av ett flytande begrepp här, i bästa fall kan en säga att texten är formulerad
2. Att det där med snyggt redigerade foton är helt och totalt obefintliga på denna adress. Jag bjuder mer på iPhone 5s, redigerade med repig lins. 
 
 
Så, med detta sagt så presenterar jag: syskonen som ikväll nattades och somnade ihop, i Lillebrors nyförvärvade säng. Bild tagen i absolut mörker och med blixt (BIG no no, har jag förstått).
När de låg och snusade ikapp bredvid varandra kändes det himla fint. Det är en sådan bra sak, detta att ha ett syskon som man ömsom kan stjäla ifrån och ömsom kan finna tröst och trygghet i. 
 
 
En annan sak som enkelt kan konstateras är att jag har blivit uppskattningsvis 77% blödigare av moderskapet. Idag fällde jag en liten tår eftersom ungarna var så mysiga med varandra. 
 
Fast det var i och för sig bara några minuter efter att Lillebror under våldsamma former råkade trycka in sin tandborste i mitt högra öga, det kan ju ha bidragit. 

Kommentera här: