Tjuvar med dålig musiksmak.

Här försöker en vara Fördedömlig Fru© och Behaglig Maka™ och ställer fram middag på bordet till min sent hemvändande partner. (Eller ja, det var klibbig pasta och femton färdigköpta köttbullar som farmorn och farfarn hade stekt på, men ändå. Det är tanken osv.)
 
Hör ljud från köket. Går dit. Ser följande radarpar:
Antal mycket bulliga kinder: 4
Antal kvarvarande köttbullar: 3
 
 
Jag antar att man får vara glad att de aktiverar sig tillsammans? Och pasta med ketchup är ju ändå ganska mycket som en hel måltid (källa: valfri åttaåring). Smaklig spis älskling!
 
 
Vad värre är, den nya sjunga-så-högt-det-går-låten är... Groupie med Viktor och Samir. Nej. Vi är förlorade. Vad hände med att favoriterna var Silvana Imam, Fatboy Slim och Linda Pira? Kommer eventuellt att skära av mig öronen inom en snar framtid nu. 
 
 
Men det har ju hänt bra saker idag också. Till exempel ska jag nu sätta mig och fylla i en SIFO-enkät på 44 sidor om vilka tidningar jag inte köper och huruvida det är troligt att hushållet kommer att investera i en snöskoter de närmaste två åren. 
Eller, som vi kallar det numer, ha egentid. 

Kommentarer:

1 Elinen:

Åh gillar dina barn Silvana Imam? De kanske vill åka med mig till Uppsala och gå på konsert. ;P Tom små barn är smarta nog att gilla Silvana Imam men ingen av mina kompisar. Uppenbarligen behöver jag bättre kompisar. =)

Jag är ändå ganska nöjd med att mina barns favoritmusik är Taylor Swift och Jake Bugg. =) Allt väl så länge man får chansen att styra lite grann. Själv är jag mest trött på "Var bor du lilla råtta" skriket på maxvolym så fort man sitter i bilen. :)

Svar: Jag H A T A R barnmusik på cd-skiva!! Det är dödens död. Snäckson har annars helt acceptabel musiksmak, mycket hip hop och
Taylor Swift samt Sia. Mitt värsta vore om hon började gilla
Typ Mora Träsk💀💀💀
Avundsjukan i att du ska se Silvana?!?! Dina "kompisar" vet
ej vad de missar.
ohemul.blogg.se

Kommentera här: