Fredagslista✔️

 

(Det är mycket oklart varför inte hela inlägget publicerades förut, men NU SÅ:)
 
Hur gammal är du?
34. Eller 31 år och 1215 sömndepraverade nätter, vilket som är mest talande.
 
 
Hur gammal känner du dig?
Ofta som 24, tills jag umgås med någon som är 24. Då känner jag mig mer som 55.


Var bor du?
I ett hus vid skogens slut.


Vad har du gjort i dag?
Bara en massa tråkiga saker. Vad jag istället hade velat göra idag: bokat en resa till Island eller Kuba, ätit lunch på Långbro värdshus och skrapat fram en trissvinst med så många nollor som möjligt.


Sommar, höst, vinter eller vår, vad föredrar du och varför? 
Tidig höst, tjockt-med-snö-vinter eller våren i början av maj.
 
 

Är du beroende av något? 
Omtanke, koffein, sociala medier och chrystal meth.
 
...
 
...nej, jag bara skojade!
Är inte beroende av sociala medier,endast en smula fokuserad.


Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? 
Hemma hos min syster, precis i färd med att inta hennes knäckiga paj.


Vad är du på för humör just nu? 
Kissnödig. Och lite nervös.


Vilket är ditt favoritgodis?
Smågodis. Choklad. Och lakrits. Naturgodis. Och ja, jag kanske gillar allt godis, så stäm mig då.
 

Vilken är din favoritaffär? 
Internet <3 Oh the joyful bliss i att slippa gå ut och stångas med andra i affärer! 
 
 
Vad handlade du senast där?
Mat... på mathem.se *lush life*


Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Jag är en kvällsmänniska som under vidriga omständighetertvingas leva en morgonmänniskas liv. 


Har du blivit sydd någon gång?
Hehe, ATT jag har. Jag ser ju till att sys i lite sådär med jämna mellanrum.
 


Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? 
Min kollega Maria gick och köpte en mugg till mig då jag kanske eller kanske inte överreagerade i sorg och tandagnisslan (samt nästan tårar) då någon tagit min. 
//pressad på jobbet 


Är du blyg? 
Om jag vore en av de sju små dvärgarna så skulle jag ju vara Blyger.
Samt Glader och Butter. 
 

Vad heter du i andranamn? 
Håll i er: Cecilia Sun Hanna Björnsdotter och ja, jag lade till två av dem själv då jag döpte mig som femtonåring (för att få åka på konfirmationsläger till Frankrike och skamfila svenskarnas rykte). Sun pga att jag var en pretentiös ungdom som trots min fäbless för Fila-skor och Champion-tröjor även läste poetzi, och Hanna av outgrundlig anledning som säkert verkade vettig då. 


Vill du gifta dig? 
Absolut! Och den här gången vet jag exakt hur jag skulle vilja ha det, till skillnad från famla-i-mörkret-känslan förra gången. Jag vill dock inte byta livspartner då jag redan har dragit miljonvinsten i det lotteriet <3
 

Har du något smeknamn?
Då personer i min omgivning ropar "mamma" i olika gnälliga tonarter, ja då lyssnar man ju. 
 

Kommentarer:

1 Syrran :

😘😘😘

2 Anonym:

Du är underbar!

3 Fader ohemul:

Jag älskar dig!

4 Yv:

❤️!

5 Yv:

❤️!

Kommentera här: