Tre typer jag mött sedan sist.

Den obekymrade konsumenten
Killen som idag köpte en ribbstol (som vi aldrig fått tummen ur och satt upp någonstans) och efter att ha swischat pengar slängde upp ribbstolen på axeln och frågade efter busshållplatsen. Ribbstol+buss+tunnelbana=sant!
Fram för fler gymnastikredskap på kommunala färdmedel!
Bil är för fegisar!
 
 
Queen of fucking renhållning
Att i 28° sommarjobba som skräpplockare på Mynttorget är ju ingen ursäkt att inte se freakin fab ut, hälsar miss Clean de Stileto. Och det har hon ju rätt i *skurar trädäck i brudklänning*
 
 
Ditt är mitt och btw behöver ni nu två nya fönster-tjuven
Första dagen av vår semester på Gotland och grannen som står vid grillen i sin trädgård lägger märke till att vårt fönster ser lite annorlunda ut. Så även min smyckesamling - numer är det ledigt, luftigt och fräscht i alla askar. Less is more och allt det där, ni vet! 
 
 
Det är ju fult att favorisera och så, men jag kan ändå känna att jag känner att jag tyckte lite mindre om en av dem. Ganska mycket mindre, till och med. 

Kommentarer:

1 Lovisa:

men ÅH vad jag har saknat dina blogginlägg (men trist med tjuven...satans taskigt)

Svar: Så roligt att höra! <3
ohemul.blogg.se

Kommentera här: