SWOOOSH

Igår: stora skeden. 
 
 
Idag: huvudrollen i årtiondets populäraste Disneyfilm.
 (För det går väl ingen förbi att det är Elsa och Anna som syns i bild, väl?)
 
 
Ja, den ena bilden kanske är från 2012 och den andra från idag, men ändå. Tiden har liksom bara hastat fram och jag känner att jag är uppskattningsvis två år från att nypa barn i kinderna och muttra om dagens uppfostringsmetoder. 
 
 
 
Andra saker som har gått himla fort är att sälja av lite grejer på Blocket (vilket är ett säkert tecken på för lågt pris men money schmoney osv) samt den här sista veckan av ledighet. På onsdag börjar jag jobba igen och därför carpar jag skiten ur denna mediokra måndag och äter både charkbricka och dricker rödvin. SOM FUNNES DET INGEN MORGONDAG. Hashtag isängkl22.
 
 
 
För övrigt: om någon kommer ihåg hur en gör då en vahetere "jobbar", upplys mig gärna. 

Kommentera här: