Bildligt talat.

Koka amningspump✔️
 
Stryka sängkläder och bädda Lillbebbos säng✔️
 
Förundras över kroppsform✔️
 
Fuska sig till beauty au naturel✔️
 
Peppas med marängswiss av kompisar✔️
 
Sista måltiden pre partum (värdig middag)✔️
 
 
Mina känslor är minst sagt all over the place och nu behöver jag resten av kvällen till att sopa ihop de tilltrasslade nerver och vilt skenande tankar som ryms i min imponerande kroppshydda. 
Jag vill hur som helst rikta ett stort TACK till alla er gullisar som mailat, facebookat och kommenterar uppmuntrande. 
*ler skevt och försöker ge sken av total kontroll*

Kommentarer:

1 Josefin:

Lycka till imorgon! Så himla häftigt! Jag håller alla mina tummar för att det blir precis så underbart som möjligt! Utropstecken!

Mvh,
Hon som inte heller har någon kontroll över sina nerver/känslor/(infoga valfritt ord)!

!

2 Anelan:

Imorgon alltså. Jösses vilken grej! Jag är rätt avundsjuk på dig och er för att ni har det ni har framför er. Jag är också rätt nöjd över över att redan ha gjort det. Jag kommer att hålla tummar, tår och kluvna hårtoppar för att morgondagen blir på alla de sätt som du hoppas. Jag hejar på er! ..och kommer gå in på din blogg absurt många gånger per dag det närmaste för att kunna gråta en skvätt när lillsyskonet är ute.

3 Zarah:

Iiiiih!!! Lycka till imorgon!

4 Hanna:

Stort stort lycka till imorgon!

5 Hanna:

Har följt dig ett tag, men det är första gången jag kommenterar. Ville bara säga LYCKA TILL imorgon, så himla spännande/fantastiskt/omtumlande det måste vara att få träffa sin nya lilla bebis. Ska hålla alla mina tummar och tår för att det flyter på helt utan problem imorgon! Kram

6 ast:

Kram och miljarder lyckönskningar!

ÄR SÅ SPÄND, och jag känner dig inte ens..

7 Sara:

Lycka till! Själv ska jag på överburenhetskontroll imorgon, får se när vår lille behagar komma...

8 Åsa:

Lycka till idag!

Kommentera här: