Tre I-landsproblem från idag.

1. Jag har fått fyrkantiga ögon efter att ha sett inte mer än två hela filmer under dagen då Lillebror med sin rossliga andning effektivt satte stopp för sin (och därmed även min) medverkan i dagens roliga utflykt med långfärdsskridskor och spark på isen. 
 
 
2. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska köpa de här sneakersen till Snäckan eller inte:
Hon älskar dem. Men det är ju lite off season? Och inte ens någon rea... /Snål-Verner
 
 
3. Det skulle sitta fint med något gott till kvällsteet. Men något sådant går ej att finna i dessa ohemula skåp eftersom vi redan ätit upp allt. 
 
Bubblare: jag har så många pIitor i mitt vintertorra ansikte att jag i rätt ljus kan misstas för en stjärnhimmel. Eller en pizzaslice. 
 
Aja. 
GRÅT INTE FÖR MIG, ARGENTINA. 

Kommentarer:

1 Jennybenny :

Alltså jag ÄLSKAR att läsa här varje dag! Du är så bra!
Mvh din största beundrare

Svar: Åh JENNY!Tack, tack, tack!!!!!!!!
Kärleken är besvarad, det vet du <3
ohemul.blogg.se

Kommentera här: