Kolla! En bild på mig. Och min yngsta avkomma.

Denna bild har jag helt fräckt stulit från Knavis blogg. Vi var nämligen och fikade idag (älskar internetkömpisar) och hon var allt jag drömt om <3<3<3
Exempel på bra grejer:
- hon vinkade med Lillebror. Typ urtuhundraelva gånger utan att tröttna.
- hon fikade på riktigt och satt inte och sög på någon sorglig chiapuddingrawstickursäkt till nyttighet.
- hon tog tappert och utan att gnälla emot värlens största ej ihopvikbara babynest att a) bära hem på redan fullastad vagn och b) frakta på tåg till Sundsvall och preggot Ida. GRATTIS JOSEFIN.
 
 
Ja, och sedan var jag så upptagen med att hålla i mitt vinkande barn, prata om olika sjukdomar och operationer samt posera för kort med luddigt snöglopphår, att jag helt glömde bort att själv fota något. Nåväl. Det viktiga är ju ändå att jag hamnade på bild. GRATTIS NI SOM LÄSER.
 
*fyller på karmakontot*
 

Kommentarer:

1 Jennie:

VAR HAR DU KÖPT TRÖJAN?
Måste köpa till min son.

Svar: Polarn och Pyret! Som 85% av kidsen kläder *fantasifull*Dock är den inte från i år :(
ohemul.blogg.se

2 Jennie:

Tack för bra blogg och så också förstås. Blev bara så exalterad. Du verkar alltid ha så fina kläder på dina barn.

3 Ida:

JA! Så himla snälla!
Synd att vi blev sjuka. Vill också träffa er jöö. Hoppas ni hade det kul! Ses nästa gåååååååång!

Svar: Jaaaaa! Och fatta att du då är tvåbarnsmoder?
ohemul.blogg.se

Kommentera här: