Kommer antagligen att drunkna i ansökningar.

Är du uthållig, innovativ och stresstålig? Skulle du beskriva dig själv som en mångsidig och positiv problemlösare som klarar av att hålla ohemult många bollar i luften? Känner du dig inspirerad av att klara omöjliga uppdrag?
 
 
Då kan "Volontär i barnfamilj" vara något för dig!
Arbetsbeskrivning: bära barn, roa barn, avleda barn, utfordra barn, ge barn en fantastisk barndom, klä på/av barn, läsa för barn, bada barn, byta blöjor på barn, en massa annat med barn, allt du kan komma på på temat barn stjärnstopp. 
 
 
Önskvärda egenskaper utöver ovan nämnda: tålmodig, kärleksfull, förmåga att sätta de egna behoven allra sist (toabesök och intag utav föda sker endast i mån av tid), kunna överleva 1. En tvåårings humörsvängningar 2. Tortyrliknande gnällsessioner i stereo 3. Att se Frozen minst en gång om dagen. 
 
 
Följande är meriterande: erfarenhet utav konfliktlösning/gisslansituationer, pedagogisk utbildning, kokande utav soppa på spik. 
 
 
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. 
Lön är inget vi håller på med. 
 

Kommentarer:

1 Hanna:

Ville bara säga att jag älskar dina inlägg. De gör mig på så gott humör ovh jag skrattar rakt ut! Stora kramar från en trebarnsmorsa i Malmö!

Svar: Tack, tack - underbart att höra!
ohemul.blogg.se

2 Carro:

Asså du är så SJUKT ROLIG!!! 😂😂 om du får alltför många ansökningar aå kan du skicka över nån till Dalarna...
*nedräkning till inskolning på förskolan för henry* 😁 #ettbarnärlikamedsemester

Svar: Du är min hjälte som varit hemma med två stycken!!! Och ett barn ÄR lika med semester.
ohemul.blogg.se

3 Tove:

Alltså du är så rolig så jag skrattar ihjäl mig. Du borde skriva en bok. Det har jag tänkt på flera gånger. Det har du väl tid med? Kram

Svar: Har så JÄLA mycket tid så det ska väl inte vara några problem!
ohemul.blogg.se

4 jennybenny:

om du får in många ansökningar kan du hänvisa övriga som ej får anställning till mig.

Svar: Jag lovar! The american dream och allt det där :)
ohemul.blogg.se

5 Ulrika :

Ha ha ha, tack för dina underbart roliga inlägg!

Mvh
Från en trött 2barns mamma som känner igen mig precis

6 Olivia Nilsson:

http://ladygeekgirl.wordpress.com/2013/11/21/the-utopia-doesnt-always-work/

7 Olivia Nilsson:

Oj det blev fel på kommentaren över haha!
Skulle skriva: Vilken fin blogg du har :D

Svar: Tack snälla! Spännande med länkar annars :)
ohemul.blogg.se

8 Lydia Elstig:

Vad rolig du är!

Svar: Tack! Kyss på dig som tar dig tid att kommentera.
ohemul.blogg.se

Kommentera här: