Några fler frågor som får möta sina svar.

Camilla frågar sig:

Vågar man hoppas på en förlossningsberättelse? Blir nog antagligen kejsarsnitt för mig om en månad...

 Ja du, det kommer en. Det har jag iaf tänkt. Men med tanke på att Snäckis historia skrevs lagom till hennes ettårsdag blir det svårt att säga när. 

 

Snygg-Nina vill veta:

Läser du några bloggar som inte är så "kända" som är värda att lägga till på bloglovinlistan?

Mitt senaste fynd är Han Skrattar.  

 

EmeLOL frågar:

Säg tre saker du samlar på.

Askar och plåtburkar, kitschiga småfigurer samt visdom. 

Vilket är ditt bästa föräldratips?

Ge ditt barn många möjligheter, glada minnen och supermycket kärlek. Resten löser sig. 

Tre saker du skulle vilja vara bättre på.

Att (vilja) laga mat, att ge mig själv cred, att slutföra kreativa projekt jag startar. 

Tre saker du är bra på.

Att ha ångest, att prata med jättehög röst och att rita.

 

Anonym 2 undrar:

Vem är snäckans lillebrors namn inspirerat av?

1. George Costanza

2. Curious George/Nicke Nyfiken

3. Prince George av Storbritannien

4. Georg Riedel

5. George Clooney

Allihop, givetvis. Stora män de där, etc. 

 

Kommentera här: