A walk down memory lane

Idag fyller jag år. 32 stycken, för att vara exakt. Låt oss ta en promenad nedför minnesgatan då, för att se hur detta party animal har spenderat de senaste två årens b-days:
 
30 år
På min 30-årsdag ville jag inte ha någon ordinär, töntig födelsedagsfest - nej, drama ska det vara. Jag gick all in och åkte ambulans från jobbet, fick ohemula mängder droger och avslutade med en akut ryggoperation.
 
31 år
Följande år kände jag mer för att ett uppsvullet, diskbråckstyngt fettotillstånd var just det perfekta tillståndet att gå på bröllop i. Så det gjorde jag. Samt badade bort alla miljoner oombedda magklapp- och klämningar. I ett något för grunt badkar.
 
 
Blir ju svårt att toppa de där två.

Kommentarer:

1 Alabama:

MEN GRATTIS Bästo!!!!!!

Äru hemma nu eller? För annars kan du ju alltid spendera din 32a födelsedag med att gråta blod över avsaknaden av bööörnet ditt <3

Svar: *lyder och gråter blod*Vi är åter i Svea Rike på sonntag. Då kan du sluta längta!
ohemul.blogg.se

Kommentera här: