Say hello to my little friend

I förrgår trillade vi ända in i vecka 13, jag och lilla pyret i magen.

Inte supermycket nytt under solen. Mår fortfarande illa (surprise!) på kvällarna, och är otroligt kräsen med mat. Äter vegetariskt på jobbet då det är enklaste sättet att slippa äckliga prefabmåltider. Jag är fortfarande sinnessjukt trött och lägger mig helst 20.30 om kvällarna.

Och idag var vi på SÖS och gjorde kub. Hjärtat pickade, kroppsdelarna sprattlade och vi fick 1 på 12823 för missbildningar och kromosomavvikelser. Hurra! Fanfar!


Kommentarer:

1 2-barns-mamman:

Härligt! Grattis till det! Mysigt att få se sitt lilla pyre :-)

Svar: Så himla, himla mysigt faktiskt! Hen låg och sträckte på sig och sög på handen. Gullig!
ohemul.blogg.se

2 Camilla:

Grattis igen! Skönt att allt såg bra ut.

Vill egentligen inte alls ha fler barn pga flera olika anledningar, men lite sugen och avundsjuk blir jag ändå på något sätt. :)

Svar: Jag AVSKYDDE ju att vara preggo förra gången, men vi ville gärna ha ett syskon till Snäckot. Så jag tänkte "nu river vi av det här". Du kan vara lite sympatigravid med mig här kanske?
ohemul.blogg.se

3 Anna Weinreich:

Hej lilla bebisen!!!

Svar: *vinkar med armstump*
ohemul.blogg.se

4 Tove:

Åååh vad härligt! Vilken lycka..är så glad för er skull. Kram

Svar: Snällo! Snaaart är det ni på tur - hur sjukt?
ohemul.blogg.se

Kommentera här: